jag älskar

Älskar just nu att vi inte har någon ARL imorgon = sovmorgon till kvart över tolv igen. Hade jag varit i grupp B på HiMekun hade jag däremot inte börjat förrän tio i två. Men det är nog smällar man får ta ibland.

Älskar däremot inte att pappa och Elisabet just nu hänger upp gardiner i mitt rum. Blir sjukt stressad av det. Är inte säker på att jag gillar dom överhuvudtaget faktiskt. Gardinerna alltså. Inte pappa och Elisabet, haha. Tror att jag ska stänga av datorn nu och måla naglarna istället. Och varva ner lite. Tagga sova ut imorgon, lalala.

Är just nu lite extra kär i Nine Days också.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Gardiner är väl bra?

2008-02-12 @ 22:13:05
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0