JAA här är jag igen

Erkänn att ni har saknat att läsa om mitt allmänt normala liv eftersom jag inte uppdaterat sen i torsdags? Vet iallafall en som har det, min kanske trognaste läsare, awww.

Helgen blev helt okej iallafall. I fredags fick jag något litet sammanbrott på skolan och ville bara gråta, gråta och gråta och var så nära på att gå hem som det bara går men kom på att jag inte ens kunde gå hem och gråta eftersom min morbror och kusin hade bosatt sig i mitt rum inför helgen. Så jag blev kvar ändå. Hade nog faktiskt inte klarat mig om inte Nina och Julia hade varit så bra. Och om inte Tove hade gett mig en Geisha, I LOVE YOU!

Fredagen blev Let's Dance och lördagen blev shopping (jag skulle ju inte shoppa innan Uppsala men ibland måste man tröstshoppa och det var superrea så det gick inte att låta bli) och sen Melodifestivalen och Bubble Trouble. Och nån gång där vid elva-tiden kanske kändes det inte alls så farligt att jag missade festen. Och jag har faktiskt en väldans gullig kusin. "Oj, den där var skitsnygg på dig!!!" haha pusssss ibland älskar jag nioåringar.

Söndagen blev en tripp ut till mammas stuga (den blir aldrig "stugan", det är pappas stuga) och sen dans, gick inte alls bra men skönt att få vara lite utan släkt ett tag. Efter att sen ha skjutsat kusin, morbror och moster till tåget ("Men varför ska vi göra det? Det är ju HELT onödigt!!! Varför kan vi inte kramas här?!") bar det av hem till pappa och nästa släkting, farmor är nämligen på besök. Lyckades vara enormt trevlig mot henne och sen fick jag äntligen gå och lägga mig.

Nu är jag lite less på släktingar faktiskt, behöver folk i min egen ålder känner jag. Längtar till helgen. Och på söndag åker vi ÄNTLIGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0