make my day

Städat nogrannare än någonsin idag, blev rent vill jag lova och mammsen är nöjd och jag är nöjd för snart klirrar det 350 spänn extra in på mitt konto, och så kommer väl studiebidraget snart också. Tagga. Måste shoppa.
Har lagt ner på riktigt nu. På riktigt på riktigt.

I wonder how it'd be if you hadn't found her

Mitt rum är tapetserat och min bokhylla är tom och snart flyttar jag. Idag träffade jag den där söta gubben och jag stod och väntade på honom och höll upp dörren för honom och han sa "Nej vad snällt av dig! Tack ska du ha", och sen träffade jag dom på trean som lät mig ta hissen före dom för att dom hade massa saker att lasta in, och så träffade jag läskiga/trevliga (?) gubben på sexan och hans fru, och insåg att JAG KOMMER ATT SAKNA MINA GRANNAR JÄTTEMYCKET. Vissa har jag ju ändå känt i 11 år, vad händer nuuuu? Till och med tanten som har bott här sen jag var åtta år och fortfarande frågar om jag bor här i huset. Åh.

Kommentarer
Postat av: mollsan

vad har du lagt ner ?

2007-09-23 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0