urban outfitters

Just suttit hur länge som helst och kollat på allt på urbanoutfitters.com och det är ju helt sjuuukt vad mycket jag vill ha! Kan ju bara tipsa om att man kan kolla in där om man vill ha ett tidsfördriv eller inspiration eller nånting, finns grymt mycket där. Det finns inte nån som kan tänka sig att bara kan ge mig några mille att shoppa upp? Har kommit på att jag måste skaffa mig en ny väska och en mössa vill jag ju också ha.

Den här skulle jag ju då till exempel inte tacka helt nej till i antingen svart, grått eller brunt. 48 dollar, klingkling.

image26

Kommentarer
Postat av: Luisa

Fin väska.

2007-10-12 @ 17:48:42
URL: http://fashionisinthesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0