NOUS SOMMES SUEDOIS!

Haha ja jag säger då det! Jag är nu hemkommen från en av de roligaste resorna jag gjort i hela mitt liv. Jag älskar Bryssel! Har käkat dyrvåfflor, gratischoklad och druckit kanske aningens för mycket öl. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för att ni ska förstå hur bra jag har haft det och dessutom är nog 90% av allt som har hänt internskämt men fasen vilken toppenresa! Jag har skrattat tills hela ansiktet värkte, jag har kämpat för mitt liv för att inte somna på kommisionen/parlamentet/representationen, jag har hamnat i ett palestinaghetto och käkat muffins, jag har snackat franska, jag har kallat Gustaf för Guran och Slàva, jag har glassat runt i solen, jag har sovit ALLDELES för lite och jag har handlat hos Awai varenda dag. Jag har kort och gott haft det helt fantastiskt jävla roligt! Livet är alldeles underbart igen och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: moa

så underbart det där såg ut!

2009-05-02 @ 18:01:26
URL: http://moaraiting.blogspot.com
Postat av: Julia

ja alltså seriöst, det där såg så gott ut att jag vill åka till bryssel bara därför. nu på en gång!

2009-05-06 @ 16:57:14
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0