Jag drunknar

BLÄÄÄÄ jag kräks på allt som har med skolan att göra (okej då, inte riktigt allt hehe). Ligger efter i alla jävla ämnen och orkar ingenting längre. Lovar härmed mig själv att ta nya tag i trean för då är det bara ett år kvar. Återkommer med roligare blogg och en bildbomb från fantastiska Bryssel när jag har liiiite mindre att göra än det här:

~ ENB - Audiobook   x CHECK!
~ ENB - Letter to the editor
~ ENB - NP Writing
~ ENB - NP Reading + Listening
~ UF - Årsredovisning
~ FR4 - Le Petit Prince
~ FR4 - Ordprov
~ FR4 - Fyra, fattar ni FYRA!!!, nationella prov.... tagga
~ SVB - Skriv om en gammal berättelse
~ SVB - Läs Dvärgen
~ ARL - Intervjua en rekryterare
~ MAC - NP
~ NKB - Prov genetik
~ Körkortsteori

Va' HENDE, det här är typ mer än jag har haft på hela året? Går och gräver ner mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0