sprutor

Idag var vi lediga och ibland finns det ju faktiskt inget bättre än att stå i en varm dusch i evigheter och sjunga med i de dåliga radiolåtarna. Traskade efter det till Julia och därifrån till Draggen, var där ett tag och sen gick vi vidare till Dragonens hälsocentral där jag skulle ta en spruta. Sprutor är ju faktiskt aldrig någon höjdare, men det här var den värsta någonsin. AJAJAJ säger jag bara.
"Nu spänner det lite va?"
"MMM....!!"

Annars väldigt trevlig dag. Ansåg att jag absolut förtjänade minst en Subwaykaka efter att ha varit så duktig med sprutan, så vi gick och köpte tre för 20:-. Har lyssnat på Everlasting Love hela dagen, en sån där gammal bli-glad-låt. Måste säga att mitt horoskop i dagens VK såg lovande ut också; "Det blir en njutbar tid. Livets små glädjeämnen gör sig ständigt påminda och du går som på moln." Får se hur njutbar tid jag får, kvällen ska tillbringas med min mattebok.. Prov imorgon, bara ångest. JAG KAN INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0