sista sovmorgonen

Sådär, då har vi haft vår sista 12.15-sovmorgon. Jag vaknade av mig själv tio i tio imorse och låg kvar och halvsov till halv elva. Då kände jag mig plötsligt jätteglad så jag skuttade ur sängen och satte igång min iPod och sjöng och var allmänt glad hela morgonen. Traskade iväg till skolan för lite historia och en evighetslång litterär gestaltning. Nu ska jag köra lite hemmaspa hade jag tänkt. Imorgon ska jag och Nina träna, kommer förhoppningsvis att överleva.

Nu ser livet sjukt ljust ut! Har just nu Uppsala med Ninni att se fram emot den 3 mars, och sen är det ju nästan sommarlov (hehe?). Och dessutom är den där dumma analysen äntligen färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0