var det mycket kvinna?

Idag har jag skrattat helt sjukt mycket, jag har nog världens skönaste klasskompisar! "Var det mycket kvinna?"
"Minnen, slit och vinterkvällar"

Har jobbat på bra med mitt hi-meku arbete idag, är klar med första artikeln. Så nu måste jag egentligen bara intervjua mamma ikväll eller imorgon och sen jobba jävel på onsdagslektionen så är jag ju klar, kanske funkar ändå!

Nu ska jag göra någon middag och sen ska jag dra till dansen. Tänkte klippa lite i min lugg också innan jag far, litar nog inte riktigt på att frissan klarar det helt själv på onsdag.

VECKANS VILL INTE
- gå på franskan imorgon

VECKANS VILL
- klippa mig
- shoppa (kan tyvärr inte, kasst med pengar)
- heheheheheh (!)
- fika

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en fortsatt bra måndag! :)

2008-02-04 @ 16:41:30
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0