skrattkramper

Den här måndagen har jag skrattat lika mycket som i onsdags. Om inte mer. Satt på samhällskunskapen och skakade av återhållet skratt, både åt Cissis min när Glenn skrev nåt om efterfrågan och utbud och gjorde kurvan till 27-2800 eller så, och åt en annan väldigt rolig sak. Sammanlagt satt jag nog där och skakade i minst fem minuter. Ägnade sen rasten åt att skratta ännu mer åt den där andra roliga saken.

Mediekunskapen fick jag skratta ännu mer på, när jag satt med gobrudarna i biblioteket, alltid roligt men bonus idag;
"Det är då man inser att det finns värre saker än skäggväxt"
"... Det gör ju typ inte det."
Blev inte mycket jobb överhuvudtaget. Skrattade sen helt sjukt mycket på lunchen också och sen blev det svenska. Jobbade ingenting då heller, fördrev tiden med Bea, Cissi och Frida och att kamma mittbena. Det var sjukt vad vi skrattade. Bör tilläggas att ingen såg speciellt bra ut. Till sist blev det historia och då fick jag skaka ännu mer av skratt när jag och Julia satt och dog där längst fram med Mats bakom oss. Oklart om han märkte något, han körde iallafall på med sin redovisning om Storbrittanien. "Då piskade de henne och våldtog hennes döttrar, och då blev hon lite sur och lite ledsen.." Jag bara skakade på där, kanske brände bort lite fett med mina vibrationer idag? Vi skrattade ännu mer när Matsen skulle uttala nån gata på engelska och sen har jag skrattat på dansen ikväll också. Allmänt ont i halsen och typ träningsvärk i kinderna men ibland är livet underbart.

Har sagt det förut men jag säger det igen; jag ÄLSKAR mina gobrudar i AR1A!
image135

Kommentarer
Postat av: ANONYM_91

och vi älskar dig med!

2008-02-27 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0