skam att vara tjejtjusare

Mats var förresten bjuden på fest med en till kille och resten av de inbjudna var bara tjejer. Efter det fick Mats det jobbigt, för då blev han kallad tjejtjusare och det var en skam. Som tur var flyttade han till Boden strax efter det. Var ganska intressant att höra hans berättelser idag faktiskt.

Just idag kände jag verkligen lite extra mycket hur fantastiskt underbart det är att dansa. Och jag älskar mitt liv.
Imorgon har jag skidor eller skridskor på gympan, får välja. Eventuellt ska jag vara "jätteförkyld". Förlåt Julia förresten, jag har inte skrivit ett endaste ord på mitt referat och nu orkar jag verkligen inte göra det. Godnatt godnatt, jag älskar nog mitt liv som sagt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-13 @ 23:04:01
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha mats är ju skönast! pusspusspuss på dig!

2008-02-14 @ 23:40:30
URL: http://www.juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0