...och idag hatar jag den

Var ordentligt tungt att kliva upp ur sängen imorse. Tog mig iallafall till Julia även om jag var några minuter sen och vi traskade på i snöregnet och stormen till skolan. När jag kommer fram, blöt och jävlig, får jag se på infoteven att vi inte har något paket idag, vilket innebär att jag egentligen hade haft sovmorgon till tjugo i ett. Blir ganska upprörd, men går upp till klassrummet och fikar ändå, och får veta att vi kan flytta fram mattelektionen så att jag alltså slutar elva istället. Det kändes ju då helt okej så jag och Hanna gick till Christina för att be att få slippa franskan som börjar tio i två. Då blev hon jättejättesur, så jag tror inte att jag är hennes lilla älskling längre. Skippade franskan trots allt och for på modevisningen på Draggen istället och sen gick jag och fikade med Nina & Oskar.

Hela Umeå är slaskigt och äckligt. Höll på att bli nersprutad av en buss också, den körde förbi mig några meter bort och det flög slask över den enorma snövallen som skiljer trottoaren från gatan, helt sjukt vad det flög. Jag lyckades dock slippa undan slasket.

Ikväll blir det dagens tredje fika hemma hos Moa för att fira hennes födelsedag. Efter det ska jag träffa Nina. Blir nog en go kväll, hoppas på det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Jo jag tycker att den franska manikyren från depend är bra! Jag har haft den ganska länge och det funkar fortfarande och så följer det med mallar :)

www.naataalies.blogg.se

2008-02-01 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0