kent

Igår kväll var riktigt trevligt, tycker alltid att det är lika trevligt att träffa gamla goa Hagamänniskor och med gratisfika blir det en extra liten bonus. Grattis Sanna iallafall! Kvällen slutade dock tidigt, kom hem vid tolv och satte igång med städandet och sen satte jag mig faktiskt med en bok i soffan i nån timme innan jag gick och la mig.

Idag har jag städat resten av lägenheten men mådde inte alls särskilt bra så det blev ingen dans. Jobbigt, hoppas inte att jag blir sjuk nu eller nåt. Mår bättre nu iallafall så det ordnar sig nog.

Har flyttat över till pappa nu också och sitter här och lyssnar på Kent, tänkte tagga igång inför konserten den 7 mars men istället sitter jag här och nästan-gråter över Kärlekens tunga bara för att jag plötsligt kom ihåg hur ledsen jag var när jag hade min lilla period när jag lyssnade på den hela tiden. Fattar egentligen inte att jag la ner att lyssna på Kent för sisådär två år sen, dom är ju faktiskt fortfarande råsköna. Taggar 7 mars nu iallafall!
image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0