jäser med hembakad semla

Jag sitter här och jäser totalt med en ny favoritlåt och jag mår så bra av det! Hoppade in i bastun (som alltid varannan söndag, har nog blivit lite besatt) och när jag kom upp hade Elisabet fixat hemmagjorda semlor. Var egentligen inte alls sugen och fruktansvärt mätt men jag tog den ändå för jag fick så dåligt samvete och jag säger bara BRA GJORT, både av mig som tog den och av Elisabet som hade bakat den. Sjukt god, lätt bättre än den jag åt på skolan i tisdags.

Ska nog börja skutta i säng nu, ska upp halv sju imorgon. Favvojulia och jag får skjuts tjugo i åtta vilket ju faktiskt känns gött på en måndag. På fredag ska jag förresten vara barnvakt och sen ska jag försöka vara modigast i världen och äntligen lyckas med något i mitt liv (sätter ju en hunka på att det inte blir så däremot men)


Kommentarer
Postat av: max

vad hände med grädden på den där semlan?

2008-02-11 @ 08:31:07
URL: http://maxalander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0