danselidans

Nyduschad och fräsch igen, kommer inte kunna gå och sova på ett tag för håret måste torka först. Idag kom jag försent till skolan för att jag hade blivit inlåst, blev tvungen att hoppa ut genom köksfönstret. Redovisningen gick fett dåligt. Annars trivs jag alltid så bra med AR1A, fick ihop hela klassen på sex stolar, inte helt illa!

Har kört lite "om du var tvungen att välja.." hela dagen. Vi fick till en sjukt svår. Har inte jobbat nånting på någon lektion idag, är rejält less på samhällsekonomi. Började prata danska istället, tänk er "Jag vill va' din lilla kissekatt" med en sexig dansk touch på det - det har jag gått och sagt halva dagen. Vad fel det såg ut när man skrev det, men tanken var att Hannes skulle säga det. Det gjorde han inte.

Det har stått diffust på min arm sen svenskan idag och jag älskar det. Julia är så bra! Imorgon blir det stan med henne efter skolan (ingen franska!) och sen Oskar & Jimmy på kvällen. Och då är det sportlov dessutom, ÄNTLIGEN.


Kommentarer
Postat av: Hannah

vad ska du göra i helgen? :P

2008-02-28 @ 23:57:43
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0