bastu och rea

Igår blev ingen hemmasittarkväll, jag och Nina tog en lååång promenad (Haga-Axtorpet-Östermalm-Haga-Sandbacka) och sen blev vi så sugna så vi gick hem till Nina och hoppade in i bastun, varmt och skönt och massa prat. Jättemysigt, kändes hur bra som helst att inte göra nånting alls. Stupade i säng när jag kom hem, sov hur gott som helst och vaknade innan klockan ringde idag och kände mig alldeles utvilad! Underbart.

Idag drog jag med mig mamma till Strömpilen, tänkte kolla lite affärer och fika. Jag hann shoppa en himla massa på rean, alltid trevligt (hur gick det med att spara pengar till Uppsala/Stockholm?). Lite deppigt att den sjukt snygga jackan för 100 spänn inte fanns i min storlek bara. Något fika hann vi inte med men jag har ju kvar kladdkakan från igår så jag klarar mig fint ändå.

Kommentarer
Postat av: emma L

grymt fin design :)

2008-02-09 @ 16:25:36
URL: http://emmaalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0