Twilight!!

Åh vilken bra film! Var halvt förberedd på att filmen inte skulle leva upp till mina förväntningar eftersom alla säger att den är så bra men det var den ju också! Underbart, vackert och det enda som störde stämningen lite var grabben bredvid Filippa som skrattade (ganska konstigt och väldigt högt) på alla möjliga ställen. Jag och Emma skrattade åt honom och åt Filippas ansiktsuttryck när hon försökte hålla sig för skratt. Avslutade kvällen med en kall långpromenad, mysigt.

Är himla sugen på att läsa boken nu eftersom jag har bestämt mig för att ta tag i att läsa igen. Jag läste jämt förut och nu läser jag aldrig. Det är trist men Den 777:e mannen - Polisens jakt på Hagamannen som jag sträckläste den här veckan har fått upp mitt sug igen. Åh förresten, spontanklippte mig i fredags så nu är jag korthårig igen.


Kommentarer
Postat av: ELIN

JAG HAR SKAFFAT BLOGG :D :D

2008-12-15 @ 11:11:32
URL: http://nile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0