Återvänder

Hej kära bloggen. I måndags var jag i fyra och en halv timme på IKEA och kämpade som en galning för att plocka ihop småsaker för en total summa på 700 kronor (svårt som fan vill jag lova). Idag har jag köpt kastruller och en stekpanna. Och en rosa måttsats. Och träningstights!!! Nu jävlar. Igår ljög jag för en munk på stan, är lite orolig över min karma nu. Annars har det inte hänt så mycket spännande på sistone. Så nu vet ni var ni har mig, vet att ni har undrat. Puss och kram, älskar er alla *sprider kärlek för att återfå god karma*

PS. Härmed lovar jag högtidligt att börja träna igen. Ska inte lova exakt när men senast till hösten någon gång. Mitt mål är att vinna en liten tävling på jobbet där jag sammanlagt kan kamma hem 3000 kronor i juli. Om jag gör det lovar jag att köpa ett par träningsskor och ett gymkort. Amen.


Kommentarer
Postat av: Kathleen

Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jätte glad. Och ni får gärna skriva en söt kommentar. Hi hi O_O.

Ta hand om er kramiz ☆ =_=

2011-09-09 @ 17:13:54
URL: http://sweetdreems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0