Angående det förra inlägget...

Tack för era peppande kommentarer i förra inlägget!!! Känner verkligen att jag har ert stöd i det här! HE-HE tyvärr har jag en hemsk sak att erkänna. Idag råkade det gå kalasbra på jobbet vilket slutade med att det bestämdes att alla skulle få gratis mat. VAD SKULLE JAG HA GJORT LIKSOM!??!?! Det slank ner ett sexpack nuggets. Ångesten när jag insåg att det bara var den andra oktober idag... Jag lyckades hålla mig i en dag. Men NU, nu jävlar. Nystart imorgon!!! 3 oktober till 3 november = McDonald's-fri månad.

Över till något annat:
När jag (lite lätt ångestfylld) cyklade hem från jobbet blev jag omcyklad av en RACERgubbe. Han sprutade fram i massvis med kilometer i timmen på sin sportcykel. Han var skäggig och hade både en sportig cykelhjälm och ett par sportglasögon för att slippa vinden i ögonen (antar jag, man vet ju aldrig). Detta kombinerade han snitsigt med en supersportig outfit, alltså värsta träningsskorna och en sån där jacka ni vet. Nu kommer det tokiga: det här bar han upp mycket bra, MEN till detta hade han ett par beiga manchesterbyxor. Hur tänkte han där funderade jag. Var det ett hån? Liksom HA-HA du må ha fått gratis nuggets men här cyklar jag i mina beiga manchesterbyxor OCH det går fortare än du nånsin skulle kunna cykla. Jag tror det. Måste börja träna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaah - tror jag också såg honom!! om det liksom var lite sådär fyrkantiga byxkor

2010-10-02 @ 18:19:19
Postat av: Emma

gumman, du klarar det från och med nu! kanske... cool gubbe btw ;););)

2010-10-03 @ 03:06:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0