Glassmissbruk

Ville bara meddela att jag helt magiskt fått ett liv. Skolan är nästan slut, det är 25 grader i skuggan vid sjutiden på kvällarna, jag jobbar och cykel-Linnéa har återvänt så numera kan jag dra ut på random cykeltur bara för att jag vill. Fantastiskt och bra.

Har solat och ätit glass hos Hannes idag, mycket trevligt! Imorgon är jag ledig så om det är awesome väder ska jag steka då också innan jobb klockan tre. Sen blir det brännboll och kubb med klassen! Gillart. Separationsångest...

Typ den här ägiga hudfärgen hade varit helt okej sådär inför balen och studenten. Har två veckor på mig, önskar mig själv lycka till.


Kommentarer
Postat av: ELIN

Tack för din åsikt angående klänningarna! Du har helt rätt, kommer bli svårt det där, men det känns nästan som om att klänning nr1 är mer lämpad för utgången på kvällen!



Gumman, jag saknar dig så himla mycket. Gör nästan ont i hjärtat!

2010-05-19 @ 22:41:09
URL: http://nileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0