Vi kanske syns i vårt nästa liv

Sitter och diggar 1990 Nånting, känner mig fantastiskt go och glad och mår bara finfint. Har lämnat in mitt sista skolarbete NÅGONSIN (som i och för sig var att rita ett hus... Midgård ni vet) idag så nu ska jag bara njuta av mina sista åtta dagar som gymnasieelev. Just nu visar långtidsprognoserna uppehåll på studenten så det är bara att hålla alla tummar vi har för att det stämmer. Funderar också lite över hur man ska överleva hemfärden från balen med tanke på hur svinkallt det var vid halv tio ikväll när jag cyklade hem från en trevlig fika med Elin, och det ska vara ännu kallare på torsdag... Och då blir det barbent och bara axlar och armar. Problemos problemos


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gumman, vilket I-landspoblem......

2010-06-02 @ 11:04:59
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0