FIN

Jag har rensat skåpet, lämnat in datorn, haft min sista lektion, löst mitt sista sudoku i kalendern, sett ett sista uppträdande i cafeterian, ätit min sista bulle (saknar er redan älskade bullar... ni + jag förevigt!!!), ätit min sista Vildmannalunch, cyklat till skolan för sista gången, kopierat mina sista papper i kopiatorn, sett ormen krympa från hundra till tre lappar, haft mitt sista klassråd och krävt skolan på lite pengar. Det närmar sig slutet på tre förbannat bra år och jag ser tilbaka med glädje. Om 32 timmar dricker jag skumpa med klassen och ungefär ett dygn senare vinkar vi hejdå AR07A och ramlar hemåt i natten. Och den ljusnande framtid är vår.

PS. Undrar seriöst hur mycket pengar jag lagt ner på bullarna i cafeterian det senaste året. 10 spänn för en enorm och asgod bulle, går ju inte att låta bli


Kommentarer
Postat av: molly

bullarna är ju blä

2010-06-08 @ 23:27:36
Postat av: linniz

nej är du störd

2010-06-08 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0