'Cause I don't want to wake up alone

HEJ!!!!!! Trots att man kan tro annat med tanke på uppdateringen här så lever jag! Kommer ett inlägg om studenten lite senare med bildbomb och så vidare. Just nu tänkte jag mest bara säga att jag fortfarande finns. Har bara varit utan dator i cirka två veckor, min nya goding (studentpresentN) har varit inlämnad för att få ett pangbra virusskydd och lite annat så jag har helt enkelt sysselsatt mig med annat. Typ att jobba. Det går kanoners och jag har supertrevliga arbetskompisar och det är ju viktigast. Livet leker. Puss och kram

Psst nu har jag också en webcam och kan vara så här kul


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

shit va bra du verkar på att trolla :-P

2010-06-18 @ 19:16:42
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0