Balen

I torsdags var det studentbal och jag hade verkligen hur roligt som helst! Bra från start med fix och förfest hemma hos Moa till avslut med brandbil hem. Alla var skitsnygga och ölen var dyr. Har hittat en video från nån gång mitt i natten där vi sitter på TC och skriker med i I Gotta Feeling. Undrar hur jag tänkte när jag tyckte att det var en bra idé att spela in det... I fredags mådde jag apa men det var det värt, och om fyra dagar har vi sjungit om studentens lyckliga dagar och är påväg mot Folkets Hus ännu en gång, livet är underbart! PUSS






folkbladet.nu




snodd från facebook


vimlig.se


"Man känner att kycklingen varit frigående"

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

dempa ;) ;)

2010-06-06 @ 23:54:45
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0