Nånting tar mig alltid tillbaka till dig

Oj vad jag är värdelös på att uppdatera. Men har knappt tid att sitta vid datorn längre. Sommar och strålande sol får man ta vara på! Har dessutom varit en sväng i Gävle och Uppsala, skönt att komma iväg en sväng. Ikväll har jag och mamma också sett de tre sista avsnitten av Flashforward! Så brutalt bra serie. Deppigt att den är slut. Gud vilket meningslöst inlägg det här håller på att bli (/redan är...). Tror det är bäst att hålla tyst. Tänker inte lova bättre uppdatering för ärligt talat har jag ingen lust alls.

Just nu sitter jag och lyssnar på deppiga låtar och känner för att gråta en skvätt över att livet inte är som det brukade vara. Antar att det är den här skumma febern jag drabbats av som spökar. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0