Älskade, älskade du...

Igår var en fruktansvärt dålig dag på många sätt. Avlutades dock med en trevlig ölkväll med några fina vänner. Sen började jag må dåligt med huvudvärk och grejer. Kom hem, började gråta hysteriskt över den hemska framtiden och hade ont överallt men lyckades till slut somna efter en och en halv timme. Vaknade tre timmar senare och mådde hur dåligt som helst. Så nu har jag influensa. Mitt i juli, snyggt jobbat. Har tillbringat hela dagen i sängen och sett massor av avsnitt av How I Met Your Mother och spelat The Sims 2. Morgondagen blir likadan plus nya ELLE. Har ont överallt men jag som bara brukar käka Alvedon blir typ hög av Ipren och mår rätt bra efter en sån så jag klarar mig nog. Tyck synd om mig, tack. Eller ta hand om mig. Jag behöver en kram.

Bästa, bästa, bästa du. Vad ska det bli av mig?


Kommentarer
Postat av: filliztröstarN som failar kanhända men försöker ändå

MASSAMASSAMASSA PUSSAR OCH KRAMAR ÄLSKADE DU!



Inte speciellt upplyftande eller troligt för dig i denna stund kanhända; men det LÖSER sig. Det gör det bara. Tänk vad vackert att du har hela livet på dig att nå dina drömmar och mål!



Krya på dig gumzanmumzan, pussinussi <3

2010-07-09 @ 16:44:35
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0