You just walked away and I just watched you

Är hemma från Gävle. Har ägnat veckan åt att känna studentglädjeångest, krama min mormor, shoppa och nördigt sträckläsa hela Twilight-serien (damn vad bra böckerna är - tack för lånet Olsi, nu kan vi diskutera på måndag). Idag glider jag runt i stickad tröja, mina rutiga sovhotpants och ett par vita strumpor och längtar efter sommar och bara ben. Kanske bjuder på nyårsbilderna ikväll, vi får se vi får se! Den som väntar på nåt gott väntar ju som bekant aldrig för länge!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh yes! en orsak att längta till skolan. Du och jag ska snacka twilight big times!

2010-01-10 @ 02:36:37
URL: http://olivhia.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Skönt med slappedag hemma i myskläder :)



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

2010-01-10 @ 12:11:45
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0