Gott nytt år!

Hoppas ni hade en fin nyårsafton! Jag hade det jättetrevligt med god mat, trevligt sällskap, Singstar och mycket snö. Idag har jag fastnat framför teven och sett tre filmer på raken, sjukt skönt. Imorgon åker jag till Gävle och blir borta till på fredag, kommer bilder från nyår först när jag är hemma igen eftersom jag inte har något Internet där nere i söder. Jag fattar inte att 2009 har gått så snabbt. Har varit både mitt bästa och sämsta år någonsin. Började dåligt och slutade bra kan man väl säga. Tycker förresten att det känns helt underbart att jag lyckades pricka av varenda punkt på listan jag gjorde HÄR. Nä som sagt, är tillbaka på fredag. Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Hink

Snyggt jobbat att hinna med allt på listan! Justja jag krossade ju dig i singstar minns jag nu! ;)

2010-01-02 @ 15:57:53
Postat av: Carro

Rösta gärna på min decemberbild här: http://mysfoton.blogg.se/2009/december/finalister-tema-december.html#comment

Jag är nr: 8.

Om du röstar och skriver en kommentar i min blogg om att du gjort det, får du en länk när tävlingen är avslutad. =)



(ber om ursäkt ifall du inte vill ha reklam)

2010-01-04 @ 21:47:45
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0