Det är lätt att hålla käften, och svårare att säga som det är

Har bara ett par saker att säga:
- jag har för fasen världens sötaste styvsysterdotter (haha knasigt ord)
- det är just nu jättetråkigt att blogga, därav bristen på inlägg
- jag har insett att jag inte har något liv på veckodagarna, skärpning
- hör och häpna vänner och bekanta och okända: nästa vecka ska jag och Julia TRÄNA!!!!
- PÅ LÖRDAG SKA JAG ÄNTLIGEN SE AVATAR!!!!!!!!!

Imorgon har skolan lyckats köpa mig för en biobiljett. Ska sitta med Julia på Öppet Hus och svara på frågor om vårat paket. Vet ju av erfarenhet att inga nior vågar fråga om någonting när de är på Öppet Hus så jag förväntar mig en rätt slapp kväll. Annars är jag ju ledig imorgon. Jag ska på möte. Låter seriöst.

Sånt här pratar vi om på skolan. Jag kommer sakna alla vildmannaluncher med mina fina vänner och våra sjuka diskussioner nu när vi tar studenten! Hjälp, studenten. Vad ska det bli av mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0