Blir du lurad?

Idag hade vi miljöutställning. Har inte så mycket att säga om det förutom att det gick fort och att Mollys chokladbollar var goda. Efter det hade jag en trevlig stund på Vildmannen med Julia, Jimmy och Måns där vi skrattade åt cykellås och djur. Sen cyklade jag och Julia hem till mig och åt Frödinge kladdis. Helt underbart. Fantastiskt bra fredag måste jag säga, allt blir ju så mycket bättre när solen skiner! Förresten har jag lockigt hår idag, spännande värre. Nu är det off to Molly, tja tja!



Måns har klippt sig :-) :-) :-)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, fint Måns!

2010-02-13 @ 21:04:28
URL: http://wanilj.blogg.se/
Postat av: Kajbaj

hahahahahahaahahahhahha, den där MÅ(N)STE med på nedräkningen, hahaha, så jävla kul

2010-02-16 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0