Jag älskade dig

Jag sitter här helt nostalgisk. Har precis kollat igenom så gott som alla mina fotoalbum på datorn, dels för att jag hade tänkt framkalla hundra bilder igen och dels för en ~hEmLIg~ grej. Sitter och ler när jag ser alla bilder från förra året. Och så blir jag lite ledsen, men det hör till. Jag har världens, världens bästa och finaste vänner och jag ska se till att ta till vara på varje stund med er och inte ta något för givet. För det kan man inte.



← lyckades även hitta bilder som fick mig att bli ruskigt sugen på att kapa håret igen (kan typ se hur Moa hoppar upp och ner nu och skriker "ja ja ja!"). Är inte jättelångt ifrån att göra något drastiskt. Hm


Kommentarer
Postat av: /Filippa

hmm, nu blir jag asnyfiken för vad den ~hemliga~ grejen är!! bra att du framkallar bilder. det har man alltid så mycket ut av efteråt.



jag skulle så gärna vilja ses på en fika någon gång. synd att skolan äter upp hela ens jävla liv.... orkar inte



hoppas det är bättre. om inte, så blir det det tids nog, det vet vi ju. puzz

2009-11-03 @ 21:17:47
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Moa

Kanske inte hoppar och skriker, men glad, OJA!!! Fast jag gillar ditt hår som det är nu också :]

2009-11-04 @ 12:36:46
URL: http://moaraiting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0