Ett biom är en regional ansamling av distinkta djur- och växtarter

Alla barnen for till Bryssel utom Linnéa, för hon satt och skrev hemprov om terrestra biom.

Japp, jag är superavundjuk på alla som far till Bryssel just nu. Minns min egen Brysseltur i våras med stor glädje, hamnar lätt på listan över topp fem-upplevelser i år (om jag ska ranka så är lätt det här mina topp fem-upplevelser i år utan inbördes ordning: Thailand, Bryssel, London med Julia, Kreta, ta körkortet). Trots avundsjuka, förkylning och att jag inte fick middag förrän kvart i åtta idag så är jag riktigt glad. Är ute i god tid med hemprovet, har äntligen fått prata med mina fina Bea och Julia, ser fram emot att boka Bounce i veckan och partEY på fredag! Nu: "Solen sägs vara klimatets motor - vad menas med det - förklara utförligt" See ya


Kommentarer
Postat av: YAIYA

Hej! Jag var inne på en Angelica's blogg att du tävlade om pris från Bracy, vann du inte så har jag samma tävling på min sida :) om du vill försöka igen? Kram..

2009-11-09 @ 21:08:12
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0