MIN DRÖM VAR REDAN DU

Min vän Cissi lämnade en kommentar på förra inlägget och frågade om jag hade överlevt tolvtimmarspartyt och nu kan jag meddela både henne och er andra att ja det har jag gjort! Hade en väldigt trevlig kväll med en härlig mix av bland annat tacobuffé, en guldvän, kvällens man-tävling och laserdome. Tyvärr mådde Julia dåligt och Bea fick skjuts hem så jag drog iväg på efterfesten ensam men hängde med guldvännen med fler så jag hade trevligt ändå. Kan rekommendera Laserdome mitt i natten av hela mitt hjärta, fruktansvärt roligt! Träffade massor av trevliga människor också så är helt klart nöjd med kvällen!

Och så har jag bestämt mig. Planen är att i september åker jag till London. Blev lite ledsen när Emma just hade skrivit värsta långa inlägget om att hon såg fram emot att livet skulle börja med alla oss efter studenten men nej då sticker jag från Umeå Sverige Skandinavien och landar i Great Britain istället. Och jag är så himla säker nu. Och det känns faktiskt awesome!


Kommentarer
Postat av: Emma The Quee

jag tror inte du förstår hur mycket du sårade mig precis.....

2009-11-16 @ 21:30:03
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0