Men vem vill pussa en myrstack?

Tjabba! Nu undrar nog både ni och jag varför jag sitter uppe klockan 04:20 och kollar upp billiga resor till London när jag kunde göra det imorgon. Kan glädja Julia med att jag har hittat ett superbilligt alternativ om hennes ekonomi tillåter, hör av mig imorgon om det!

Annars har jag tillbringat kvällen med att sälja Tara, cruisa med Nina, käkat toast och druckit grönt te och smoothies, sett Ondskan och pratat om allt och ingenting fram till klockan tre. Men nu är det verkligen dags att sova, och tack Kristus för denna långhelg förresten! Sovaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

se ondskan utan mollsan va

2009-05-21 @ 13:42:09
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0