Hipp hipp hurra

Idag säger vi GRATTIS till världens bästa tvillingar Elin & Emma på 18-årsdagen!

Dagens bra: BOKAT UPPKÖRNINGEN!!!! Ih satt på franskan och fick sms av Peter och höll på dö, hörde inte ett ljud av vad Christina sa på typ tio minuter för att jag var helt till mig
Dagens blä: minus ett kan kännas som minus trettio när man står ute och delar ut lappar i två timmar
Dagens livräddare: gratis våfflor på stan
Dagens haha: "Min rygga väger hur mycket som helst"

Sitter och smygångrar att jag inte är på Open. Tror det var Cissis kommentar idag om att hon typ förknippar Umeå Open med mig som fått mig att ångra mig lite nu ikväll. Första gången på fyra år som jag inte är där, hm hm. Fast äh sparar massa pengar och var ju egentligen inte sugen så vet inte varför det här kom på nu. Molly ringde för tjugo minuter sen och sa med läskig röst att jag skulle kika ut genom fönstret. Hon och Nils skulle gå hem och det kändes ganska stekigt att veta att jag förhoppningsvis om några veckor kan skjutsa dem i såna här lägen. YEAH säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: G.

Va, vänta nu lite? Gratis våfflor och jag var inte bjuden! Vilken fräckhet! :P Grattis med uppkörningen! :D

2009-03-28 @ 09:13:14
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Julia

haha rygga.. nu laddar vi! tag två betala för tre :D

2009-03-28 @ 13:40:48
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade ägt om du skjutsat oss;)

2009-03-28 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0