IKEA och Wii Fit

Har inte petat på en dator sen senaste inlägget, har haft bättre saker för mig och dessutom är hela familjen numera besatt av Wii Fit. Det är slagsmål på kvällarna om vem som ska få spela. Jag kommer få seriösa abstinensbesvär när jag ska till mamma nästa vecka.

Igår hängde jag och brudarna på Teg (som vanligt) och såg Slumdog Millionaire. Imorse skulle jag upp med tuppen kl 07.00 för att dra till IKEA i Sundsvall. Har nya hyllor till mitt rum och lite andra smågrejer. Jag är skitnöjd, tror det kommer bli prima när allt kommer upp! Nu: däcka i sängen. Imorgon: plugga jävel + franska uppsatsprov + storstäda/rensa garderoben + baka till klassfikat + eh Wii Fit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0