Att hitta sig själv

Jag hade ganska trevligt på jobbet idag. Tills vi fick byta projekt. Då gav jag upp men som tur var fick jag efter ett tag prata med en jättejättego tant i drygt åtta minuter. Hon gav mig tips om livet och berättade om sin poesi och sitt hus vid en sjö där hon brukade fiska abborre. Hon jämförde kärleken med en trafikolycka och sa att det viktigaste här i livet är att hitta sig själv. Hade inte haft det minsta emot att ha en sådan mystant som extramormor men tyvärr kom till slut stunden då vi var tvungna att lägga på. Hon avslutade med att det hade varit väldigt trevligt att prata med mig och jag måste säga att denna okända kvinna gjorde min dag.


Kommentarer
Postat av: Filippa

älskar när man av slumpen träffar/pratar med sådana där människor. kloka människor. det händer tyvärr inte så ofta dock



är du på att du och emma kommer till mig ikväll? är kattvakt hos hillevi så det blir på vasaplan :)

2009-07-23 @ 15:31:12
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

åhhhh alltså jag blev helt varm i hjärtat när jag läste det där :) :) :) söt tant!

2009-07-23 @ 17:46:34
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0