Borlänge Gävle Uppsala Sigtuna

Hej på er! Mina två senaste veckor har varit helt fantastiska. Peace & Love var toppen med en söndersjungen hals, tre Larskonserter, häng med några av de roligaste människor jag nånsin träffat, nästan för stekande sol, morgonpanik i tältet, "de kallar mig... den äckliga", alldeles för lite sömn, en engelsman (?), hamburgare till frukost, Svennebanan, rykten om Michael Jacksons död, en irriterande granne, en borttappad Emma och en hel massa mer.

Dagen efter att vi kom hem tog mamma och jag bilen och for söderut för nio dagar i Gävle och Uppsala. Där har jag mått gott och fått en lite mer positiv syn på Gävle efter 18 år och umgåtts med min mormor. Har suttit och njutit av solen på min mormors fantastiska balkong i Uppsala och hälsat på morfars grav. Men framförallt har jag shoppat som en galning. Mamsen och jag har fått smak för loppisar också så vi har varit på massor och fyndat allt möjligt. Mentalt har jag redan flyttat hemifrån så jag har inhandlat allt ifrån ljusstakar till tre dyra uppläggningsfat och jag är ruskigt nöjd. Nu fattas bara en lägenhet med andra ord. Nu ska jag pallra mig iväg till soffan. Tanken är att Leon & Filippa ska komma hit ikväll men det VRÄKER ner så vi får se vad de känner inför det. Återkommer med bilder från mina resor någon gång framöver. Och vet ni? Om bara två veckor drar jag och Jullangullan till London!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

tack för uppdateringen!! :D :D :D



Och förlåt igen för försvinnandet, jag skäms typ varje dag :(

2009-07-09 @ 23:43:58
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0