Yes man

Idag har jag
- blivit väckt fruktansvärt tidigt av min käre pojkvän
- funnit min stora kärlek i form av en lägenhet (den är perfekt, JAG VILL FLYTTA NUUUU)
- fixat en propp som gått (det låter så mycket proffsigare än vad det är)
- sytt ett par jeansshorts

Igår var jag och Johan på bio och såg Yes man, finfint! Ikväll ska jag som sagt barnvakta. Ska vara världens bästa lektant och sen ska jag verkligen försöka få dom att somna tidigare än en timme efter att dom egentligen ska sova. När jag väl har fått dom i säng ska jag njuta av att få pengar för att göra ingenting. Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Kika förbi min fotoblogg/alldayblogg och lämna gärna ett litet spår efter dig.

2009-01-10 @ 16:14:50
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0