BLÄÄÄÄ

Idag är jag less. Känner mig sjuk och sitter och fryser. Känner mig gråtfärdig för att jag har ett dumt val att bestämma mig om (eller okej då jag har lipat hela kvällen, tur att mamma finns). Vill INTE skriva en dikt på franska. Nej usch till allt, jag behöver en förändring punkt nu. Det enda jag ser fram emot just nu är min körlektion på onsdag. Och Thailand såklart. Fem veckor till Thailand, två veckor där, fem veckor till 18. Hipphipp hurra.

Nu ska jag sätta mig i soffan med sockerkaka, choklad eller något annat och typ ägna mig åt att se Simpsons. Återkommer med bättre humör.
PS: filippa kolla dina kommentarer på ditt senaste inlägg, du dissar alltid mina.. (u)
PS 2: barack obama är råcool, pang bom bara så har han bestämt att stänga ner guantanamobasen

Kommentarer
Postat av: G.

Det äger ju asmycket att han stänger ner Guantanamo! (PS. Sockerkaka och choklad och Simpsons lät ju inte alls särskilt dumt. ;) )

2009-01-22 @ 22:06:56
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej jag såg kommentaren! men det är bara så drygt att man måste svara via inlägg så därför orkar jag inte ibland :) Jag ska träna powerstrike med jenny nån gång på lördag men myrorna är väl öppet till 18 så jag e på om du fortfarande vill? Kupan kanske man också hinner med?



Nu har du förklarat hur det ligger till och jag förstår nu att de är "de andra fyra..." som krossat våra sockerkaksdrömamr i våra liv. We need change!



Baracken asäger och jag har fan förhoppningar om att USA kanske kan bli ett normalt land till slut.



Nu har jag skrivit en hel roman känns det som. God natt iaf, och hör av dig angående lördag! pusshej

2009-01-22 @ 23:56:32
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0