Fettis-dagen

Dao dao! Idag har jag suttit med älsklingarna på fossingarna igen och insåg att i löv them så dom stannar nog ändå. Idag är det fettis-dagen (att kalla det fet-tisdagen är helfel) och jag ska snart trycka i mig en semla. Vädret har varit underbart idag så vårkänslorna kastade sig över mig när jag cyklade till skolan. Har varit duktig och suttit med körkortsteori i 80 min efter skolan också. Ikväll ska jag slappa så mycket jag kan och absolut inte plugga. Mumma

Ah PS. kronprinsessan har ju förlovat sig nu så jag gissar att mormor dansar av lycka idag


Kommentarer
Postat av: Julia

men snyggingarna!!

2009-02-24 @ 21:02:26
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Filippa

riktigt nice skor!

haha din mormor verkar så söt :) fast det är nog det som mormödrar ska vara, min är åtminstone också det. jag ska bli en söt mormor!



traffeskolan rullar på ser jag, mycket bra mycket bra

2009-02-24 @ 21:09:32
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0