Don't stop

Idag bjöd Matzak och Ullis på tårta, chokladkaka, pepparkakor och julmust. Gillas! Mats läste också sin årliga julsaga för oss. Får panik över att det här är vår sista julavslutning. Inser nu att jag bara har fyra dagar kvar på min sista hösttermin, hjälp! Var tar tiden vägen?

Kvällen har jag ägnat åt PA100, känner mig ruggigt duktig! Har också Facebook-chattat med min rumänske vän som vi träffade på Kreta, haha. Har dessutom lyckats tappa min dator i pannan på mig själv (fråga inte ens hur det gick till). Det gör ont.


Okej seriöst nu; vilka följer med nästa år? Jag har redan börjat spara pengar.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

Jag följer med. Börjar spara nu!!!!

2009-12-14 @ 22:36:10
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: mollsan

Jag följer med. Börjar spara nu!!!!

2009-12-15 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0