Biverkningar

Hallå högen! Känner mig lite som superwoman för jag fick inga biverkningar alls av sprutan förutom öm och svullen arm. Så igår var jag och klagade på att jag inte fått min lön och så fikade jag med Viktor. Får lite panikkänslor när jag tänker på att han försvinner om en månad. Hjälp. Får ännu mer panikkänslor när jag inser att om ett halvår tar jag studenten och då försvinner alla. Hu. Nu ska ni få se mina paintskills som ska illustrera en rolig sak som hände idag. Hoho trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: mollsan

jag är din häst

2009-12-04 @ 16:02:37
Postat av: /Filippa

va vaddå häst? nu får du utveckla litegranna här va!!!!

2009-12-04 @ 16:06:04
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0