Kom ta med mig ut i natt

Den här dagen blev på sätt och vis lite misslyckad. Vi for till Bettnä(/e)s men där blåste isvindar och vår närmsta strandgranne var en ensam medelålders man i stringbadbyxor. Vi stod ut en timme innan vi vände hemåt.

Jag måste dock säga att jag haft en ganska skön eftermiddag. Suttit och bläddrat i nya ELLE och städat badrummet (det har ALDRIG varit så här rent) samtidigt som jag sjungit med i Lasse Lindhs trallvänliga låtar med deprimerande texter. Ser nu fram emot mammas kasslergratäng till middag och sen Harry efter det! Tjingtjing

Kommentarer
Postat av: G.

Ja indeed! Synd att du inte var där i fredags, det var råkul! Alkoholen kan ha bidragit en ANING, haha men det var skönt, saknade dig en stund där när jag snackade med Linnea om Bryssel!

2009-08-10 @ 19:18:12
URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0