Det är glassigt

Hej hallå! Nu tjatar alla på att jag inte uppdaterar så jag offrar mig en snabbis. Sen senast har jag varit i fantastiska London och varit med om en massa, och sen jag kom hem därifrån har jag knappt varit hemma. Har varit i stugan med mamma och i farmors stuga med farmor och två amerikanskor och ätit våfflor i kvällssolen på Kalahatten. Jag har också för absolut sista gången i mitt liv satt min fot på Online, HURRA säger jag. Jag har partajat med Elin som försvann och jag har målat en bild av Leon. Jag har spanat in Lovas nya lägenhet och idag har jag badat i Nydalasjön. Och vet ni vad det bästa är? Vi har bokat en Kretaresa den 29e augusti! Blir en kalasvecka med tre bästa vänner, jag längtar jag längtar jag längtar!

Imorgon ska jag äntligen se HarryP, verkligen på tiden. Återkommer med bloggning när jag kan lägga in bilder från kameran och vädret är lite sämre så jag kanske får lust att sitta inne igen. Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom Elin någonsin tillbaka..?

2009-08-09 @ 21:43:51
Postat av: Emma The Queen

ägigt att det var elins tur att försvinna!! tvillingar går i varandras fotspår. var det nån som sa kreeeta???? :D :D :D :D :D

2009-08-09 @ 23:03:13
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en valfri dräkt från Alice Of Sweden



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-valfri-drakt.html



Var gärna med =)

2009-08-10 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0