"Det ser ut som att det gör ont på mig"

Har varit i Stockholm över helgen på 50-årsfest. Det var intressant att se att vuxna är precis som vi fast lite äldre. Någon spårar, någon spelar alldeles för hög musik, någon styr upp dancefloor, någon spiller massa alkohol över någon annan och så vidare. Jag hade väldigt trevligt iallafall!

Idag har också varit en trevlig dag. Emma fick lyfta mig inne på H&M för att jag skulle nå det jag skulle ha (det gör vi inte om. Går inte att komma ifrån att det har sina fördelar att vara något längre än vad jag är). Jag har också varit med om något så unikt som att få Emma att prova drygt 10 klänningar (!!! hoppas några av er blir avundsjuka, typ Molly). Sen måste jag också peta in att mitt schema ser helt sjukt bra ut. Bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah åh vårt schema är typ fullsmockat och vi börjar 8.25 typ varje dag!

2009-08-19 @ 10:25:33
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0