Boom boom boom boom

Har dunkat Vengaboys med maxad bas och högsta volym ett tag nu. Helt omöjligt att inte bli på bra humör! Haha jag vill vara åtta år igen. Eller nej förresten, trivs nog ändå bättre nu än -99 men äh låten får livet att kännas toppen ett tag!

Häromdagen cyklade jag och Jessica sammanlagt nästan en mil (!) i kylan bara för att köpa chips och godis. Annars har det inte hänt så mycket intressant på sista tiden. Är sjukt less på påsken, tack och lov blir det vanliga dagar nu igen och då väntar tre dagar på körskolan och sen mammas 18-årspresent till mig i helgen.


Kommentarer
Postat av: G.

Den låten äger! Har den på min iPod :}

2009-04-13 @ 18:27:39
URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0