Det var 17 år

Jaha, om 59 minuter kan jag som Filippa föreslog springa till Statoil Öbacka och köpa ett sexpack folle. Det känns underbart! Har haft Lasse Lindh trallandes i öronen hela kvällen men snart byter jag till Veronica Maggio, känns nördigt nog som att jag måste dra 17 år några varv innan mitt sista dygn som 17 och omyndig är slut.

Idag har vi förresten taggat Bryssel i l'équipe français vill jag lova. Om en vecka springer vi runt på Bryssels gator och käkar choklad och ölar i smyg! Ses där!

Kommentarer
Postat av: G.

Hahah våran Brysselresa kommer bli sjukt awesome, jag taggar nog ölen och chokladen mest! Hahah ^^ Men vi får planera ganska väl så att vi inte stöter på Christina, det vore ju helt fruktansvärt!

2009-04-21 @ 07:32:36
URL: http://serenitynoire.blogg.se/
Postat av: Emma The Queen

GRATTIS ÄLSKLINGSLINNIZZ!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-21 @ 17:23:07
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0