You're all mine

Min och Johans promenad i torsdags var vrålmysig, vi promenerade längs älven och till slut visste vi inte var vi var längre. Tillbaka inne i stan delade vi på en chokladboll på Station och hade det allmänt mysigt, riktigt riktigt fin torsdagskväll.

Igår var jag och fikade med Oskar som jag inte träffat sen P&L vilket är helt sjukt egentligen. Efter det blev det middag på Taj Mahal med Johan och hans familj, och sen var det bara att hoppa upp på cykeln för att ta mig till Sofiehem där jag hängde med Emma, Filippa och Elin tills Johan med friends kom och plockade upp mig med bilen så for Johan och jag hem till mig och sov (jäklar vad jag hann med grejer igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0