TRÄNINGSVÄRK

Herregud, jag har plågat min kropp två dagar i rad nu. För första gången på tre och en halv månad (skämmes Linnéa) har jag tränat. Dansen började igår, satte igång med balett och det var verkligen ingen mjukstart! Vaderna känns idag kan jag ju säga. Ikväll har jag haft jazz och jag börjar undra om jag kommer att kunna gå imorgon, vaderna lär ju inte bli bättre efter kvällens pass och låren - LÅREN - aj aj aj. Blir intressant att se hur det går imorgon.

Förövrigt verkligen älskar jag sovmorgnarna på onsdagar, 12.10 imorgon love it. Idag kan jag till allas glädje också tala om att jag har lett mig genom hela dagen, happyfacet har varit galet. Och i veckan ska jag troligen beställa hem gardiner från Ellos, jesus jag har blivit tant i förtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0